Nettisivut yrityksille

“Ensivaikutelma on ja pysyy” on sanonta, johon uskoo myös mentalistina ja käyttäytymisasiantuntijana toimiva Henrik Fexeus.

Verkkosivunne on useimmiten ensivaikutelma teistä.

Niiden toteutuksessa on pari tärkeää muuttujaa, joihin keskittymällä saa hyviä tuloksia: sisältö ja sen löydettävyys. Ajatelkaa näitä nettisivunne kävijän näkökulmasta: löytääkö hän näiltä sivuilta sen, mitä tuli etsimään ja oliko sen löytäminen helppoa?

Jos vastaus molempiin on kyllä, kävijäkokemuksen kanssa ollaan pitkällä.

Alla lyhyesti meidän tapamme toimia. Olemme kokemuksen kautta löytäneet todella tehokkaan tavan nettisivujen toteutukseen. Se, että olemme nopeita, ei tarkoita, että laatu kärsisi – päinvastoin! Keskitymme vain siihen, mikä on olennaista.

Bluunin prosessi

Näin se alkaa…

1. Suunnittelemme asiakkaan kanssa huolellisesti sisällön.

2. Luomme mukavat ja loogiset polut erityyppisille kävijöille.

3. Rakennamme hyviksi koetuista palikoista toimivan rakenteen ja suunnittelemme värimaailman.

… tämän jälkeen

4. Siirrämme sisällöt rakenteeseen ja kutsumme asiakkaan todistamaan sivujensa valmistumista livenä.

5. Muokkaamme tekstikoot, kuvien paikat, rivivälit ja muut yksityiskohdat asiakkaan reaaliaikaisten kommenttien perusteella.

6. Viimeistelemme projektin teknisesti ja graafisesti suunnitelman mukaan.

Tyylikkäästi kävijän kokemus edellä

Graafisella suunnittelulla on merkitystä, mutta se ei ole tämän leffan pääosassa, vaan tärkeä sivuosan esittäjä.

Hyvä nettisivujen graafinen suunnittelija osaa luoda oikeanlaisen tunnelman sivuille ja visuaalisesti korostaa sisältöjä niin, että huomio kiinnittyy itse sisältöön.

Kysy meiltä verkkosivuista!