Verkkokaupat

Olemmeko sopiva kumppani sinulle?

Haluat saada kauppaa enemmän kuin koskaan

Kävijöitä erinomaisesti palveleva verkkokauppa myy puolestasi 24/7. Kauppa voidaan suunnitella jopa täysin automaattiseksi ja voit keskittyä markkinointiin, mikä myös voidaan lähes automatisoida.

Haluat tyylikkään ulkoasun tukevan myyntiä

Verkkokaupan graafisen ulkoasun tehtävä on antaa yrityksestäsi mietitty, ammattimainen kuva ja kohdistaa kävijän huomio ostopäätöstä tukeviin kohtiin.

Projektin kolme vaihetta

1.

Suunnittelu

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja verkkokaupoissa hyvin suunniteltu tarkoittaa kävijän huomioon ottamista jokaisessa vaiheessa, jokaisessa kohdassa, jokaisessa sisällön palasessa.

Verkkokaupan tavoitteet

Myytävää kannattaa olla kaikille asiakasryhmille. Tutustujille, kerta-asiakkaille ja kanta-asiakkaille. Jokaisella on omat tarpeensa ja tapa, millä tutustuja viedään kohti kanta-asiakkuutta, kannattaa suunnitella alusta asti.

Sivuston tekniset tarpeet

Kuten kivijalkamyymälöissä, viiden tuotteen kaupalla on hyvin erilaiset tarpeet kuin 5000 tuotteen kaupalla. Asiat webhotellista sisällön syöttämisen ja muokkaamisen kautta ylläpitoon kannattaa ottaa huomioon alusta alkaen

Käyttökokemus

Kävijän pitää löytää haluamansa tuote sekä kattavat ja helposti ymmärrettävät tiedot siitä mahdollisimman nopeasti ja vähillä klikkauksilla.

2.

Toteutus

Jokainen päivä, kun hyvin suunniteltu kauppanne ei ole verkossa, menetätte rahaa. Ammattilaisen kanssa suunniteltu sivusto siirtyy verkkoon nopeasti.

Teemme sisällön hallinnasta helppoa

Tekstien, kuvien ja tuotteiden muokkaus, lisäys sekä uusien sivujen rakentaminen on opittavissa hetkessä käyttämällämme julkaisujärjestelmällä. Käyttökoulutuksen lisäksi saat meiltä kirjalliset, sinun sivustoosi räätälöidyt ohjeet.

Hakukonenäkyvyys

Hakukoneita ohjaavat tekoälyt. Ne pyrkivät palvelemaan omia käyttäjiään parhaalla mahdollisella tavalla. Kun suunnittelet kaupan oikein, keskityt sisältöön ja kuuntelet ammattilaisten neuvoja, pääset nopeasti hyvään lopputulokseen ja voit samalla keskittyä ydinliiketoimintaasi.

Saavutettavuus

Myös näkövammaiset, keskittymishäiriöiset tai muuten erilaista palvelua tarvitsevat ihmiset ostavat tuotteita ja palveluita. Heitä kannattaa palvella ottamalla heidän yksilölliset tarpeensa huomioon. Se ei ole niin vaikeaa kuin voisi luulla.

3.

Ylläpito

Kun kauppa on valmis ja julkaistu, alkaa ylläpitotyö. Samoin kuin autoja, verkkosivustoja pitää huoltaa ja rikki menneet asiat pitää korjata.  

Jatkokehitys

Kehitys kehittyy. Ja verkkokauppojen pitää kehittyä mukana.

Jatkuva kehitystyö voi kuulostaa tuskaiselta, mutta todellisuudessa muutaman vuoden välein tehtävä iso muutostyö on huomattavasti enemmän arkea kuormittava tapa toimia.

Tuki

When something’s weird and you don’t know why, who you’re gonna call? IT-TUKI!

No senhän tehtävä se on. Pidä huoli, että ongelmatilanteiden tullessa kaikilla on tiedossa numero, josta avun saa.

Toimivuuden varmistus

Tylsät tekniset jutut kiinnostavat yleensä vasta, kun joku hajoaa eikä siihen ole varauduttu.

Me kerromme, miten valmistautua eri skenaarioihin ja mitä tehdä niiden tapahtuessa.

Varaa kartoitusaika tästä

Yhteystiedot
Projekti