Verkkokaupat
Olemmeko sopiva kumppani sinulle?
Haluat saada kauppaa enemmän kuin koskaan
Kävijöitä erinomaisesti palveleva verkkokauppa myy puolestasi 24/7. Kauppa voidaan suunnitella jopa täysin automaattiseksi ja voit keskittyä markkinointiin, mikä myös voidaan lähes automatisoida.
Haluat tyylikkään ulkoasun tukevan myyntiä
Verkkokaupan graafisen ulkoasun tehtävä on antaa yrityksestäsi mietitty, ammattimainen kuva ja kohdistaa kävijän huomio ostopäätöstä tukeviin kohtiin.
Projektin kolme vaihetta
1.
Suunnittelu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja verkkokaupoissa hyvin suunniteltu tarkoittaa kävijän huomioon ottamista jokaisessa vaiheessa, jokaisessa kohdassa, jokaisessa sisällön palasessa.
Verkkokaupan tavoitteet
Myytävää kannattaa olla kaikille asiakasryhmille. Tutustujille, kerta-asiakkaille ja kanta-asiakkaille. Jokaisella on omat tarpeensa ja tapa, millä tutustuja viedään kohti kanta-asiakkuutta, kannattaa suunnitella alusta asti.
Sivuston tekniset tarpeet
Kuten kivijalkamyymälöissä, viiden tuotteen kaupalla on hyvin erilaiset tarpeet kuin 5000 tuotteen kaupalla. Asiat webhotellista sisällön syöttämisen ja muokkaamisen kautta ylläpitoon kannattaa ottaa huomioon alusta alkaen
Käyttökokemus
Kävijän pitää löytää haluamansa tuote sekä kattavat ja helposti ymmärrettävät tiedot siitä mahdollisimman nopeasti ja vähillä klikkauksilla.
2.
Toteutus
Jokainen päivä, kun hyvin suunniteltu kauppanne ei ole verkossa, menetätte rahaa. Ammattilaisen kanssa suunniteltu sivusto siirtyy verkkoon nopeasti.
Teemme sisällön hallinnasta helppoa
Tekstien, kuvien ja tuotteiden muokkaus, lisäys sekä uusien sivujen rakentaminen on opittavissa hetkessä käyttämällämme julkaisujärjestelmällä. Käyttökoulutuksen lisäksi saat meiltä kirjalliset, sinun sivustoosi räätälöidyt ohjeet.
Hakukonenäkyvyys
Hakukoneita ohjaavat tekoälyt. Ne pyrkivät palvelemaan omia käyttäjiään parhaalla mahdollisella tavalla. Kun suunnittelet kaupan oikein, keskityt sisältöön ja kuuntelet ammattilaisten neuvoja, pääset nopeasti hyvään lopputulokseen ja voit samalla keskittyä ydinliiketoimintaasi.
Saavutettavuus
Myös näkövammaiset, keskittymishäiriöiset tai muuten erilaista palvelua tarvitsevat ihmiset ostavat tuotteita ja palveluita. Heitä kannattaa palvella ottamalla heidän yksilölliset tarpeensa huomioon. Se ei ole niin vaikeaa kuin voisi luulla.
3.
Ylläpito
Kun kauppa on valmis ja julkaistu, alkaa ylläpitotyö. Samoin kuin autoja, verkkosivustoja pitää huoltaa ja rikki menneet asiat pitää korjata.
Jatkokehitys
Kehitys kehittyy. Ja verkkokauppojen pitää kehittyä mukana.
Jatkuva kehitystyö voi kuulostaa tuskaiselta, mutta todellisuudessa muutaman vuoden välein tehtävä iso muutostyö on huomattavasti enemmän arkea kuormittava tapa toimia.
Tuki
When something’s weird and you don’t know why, who you’re gonna call? IT-TUKI!
No senhän tehtävä se on. Pidä huoli, että ongelmatilanteiden tullessa kaikilla on tiedossa numero, josta avun saa.
Toimivuuden varmistus
Tylsät tekniset jutut kiinnostavat yleensä vasta, kun joku hajoaa eikä siihen ole varauduttu.
Me kerromme, miten valmistautua eri skenaarioihin ja mitä tehdä niiden tapahtuessa.