Verkkosivuanalyysi

Lyhyesti:

Ilmainen analyysimme antaa vartissa konkreettisen kuvan sivustosi nykytilasta ja kokemukseemme perustuvat ehdotukset sen kehittämiseksi.

Analyysin läpikäynnin aikana me ei myydä sulle mitään, koska meidän mielestä ilmaisessa ei myydä ja maksullista ei saa ilmaiseksi. Se on vaan selkeämpää.

Vähän pidemmin:

Myynti. Se on tavallaan kaiken yritystoiminnan ytimessä. Ilman sitä sillä muulla puuhastelulla ei ole pohjaa. Vasta myynti mahdollistaa kaiken muun. Mut kun me ei haluta myydä. Me vaan halutaan, että asiakas ostaisi.

Me uskotaan, että ostamisen ytimessä on yhteistyön vaivattomuus sekä se, että asiakas ymmärtää, mitä on ostamassa

Meidän missio on lisätä yritysten ymmärrystä digitaalisesta maailmasta, parantaa heidän viestinsä ymmärrettävyyttä ja edistää kaikenlaisen yhteistyön vaivattomuutta.

Jos nettisivuilta löytää haluamansa asiat helposti ja ne löytyy Googlesta, se hyödyttää kaikkia: teitä, meitä, kävijöitä, ehkä koko yhteiskuntaa. Siten se toteuttaa osaltaan meidän missiota.

Koska me tiedetään näistä asioista melko paljon ja törmätään jatkuvasti samoihin ongelmiin, me päätettiin auttaa yrityksiä ymmärtämään perusasiat paremmin.

Behold! Ilmainen verkkosivuanalyysi!

Analyysi auttaa ymmärtämään esim. seuraavien ongelmien syitä

  • Olemme Googlessa ekalla sivulla, mutta kauppaa ei vaan tule
  • Sivuillamme on paljon tietoa, mutta kauppaa ei vaan tule
  • Yhteystietomme ovat isolla ekalla sivulla, mutta puhelin ei vain soi

 

Ja niin edelleen. Ymmärrät varmaan pointin.

Analyysi ei siis maksa mitään, mutta antaa paljon. Vartissa saat tietää perusteluineen sivistyneen arvauksen siitä, mikä sivuillasi toimii ja mikä ei.

Me kerrotaan myös, miten itse ratkaistais ne löytyneet ongelmat sekä ihmisten että hakukoneiden näkökulmasta. Ohessa muuten esimerkkianalyysi. Sisältö luonnollisesti vaihtelee, mutta otsikot on aina suht samat.

Mitä analyysin tilanneet sanovat siitä?

Kyllä lämmitti yrittäjän sydäntä, kun luvattu ilmainen asia todella oli ilmainen, eikä siinä ollut mikään myyjä mitään tyrkyttämässä.
Kalle
Sarling Race Team
En edes tiennyt, että sivuni eivät tavoittaneet kohderyhmääni kunnolla.

Bluunin hämmästyttävän tarkat huomiot sivujeni ongelmista auttoivat minua ymmärtämään, mikä sivuilla esti asiakkaiden tehokkaan hankkimisen.

Kiitos siitä Bluunille!
Christian Engblom
Taikureiden taikuri

Tilaa maksuton analyysi

Vieläkö mietit?

Emme. Analyysissä esiin tulevat ongelmat voivat ratketa teidän itsenne tekemillä jutuilla, ilmaisilla työkaluilla tai meidän tai jonkun muun toimijan maksullisilla palveluilla. Mikäli voimme auttaa myös rahaa vastaan, tuskin kieltäydymme pyytäessäsi, mutta emme tarjoa mahdollisuutta itse analyysin läpikäynnissä.

Meistä ilmaiseksi antaminen ei tarkoita sitä, että saa tuputtaa maksullisia palveluita. Ilmainen on ilmainen, maksullinen on maksullinen ja tuputtaminen on tuputtamista. Niin se vaan on. 

Tartumme ilomielin mahdollisuuteen keskustella siitä, miten voisimme auttaa teitä rahaa vastaan! Haluamme kuitenkin pitää ilmaisen ja maksullisen erillään, jolloin odotukset eivät sekoitu keskenään. Ilmaisessa ei myydä, maksullista ei saa ilmaiseksi.

Helpompaa. Ymmärrettävämpää. Vaivattomampaa (meidän missio, you know).

Bluuni on myynnin kehittämiseen erikoistunut tiimi, missä on kokemusta, näkemystä ja osaamista moneen juttuun. Suurin osa meidän tekemisestä sijoittuu digitaaliseen maailmaan, mutta meillä on tarpeen vaatiessa pitkä kokemus myös esim. myynnin ja esimiestyön valmentamisesta, tapahtumien järjestämisestä ja bookkauksesta.

Niin, ja nimi on outo, koska vaikka me ollaan monessa jutussa hyviä, nimien keksiminen ei ole yksi niistä.