Verkkosivut yritykselle
Olemmeko sopiva kumppani sinulle?
Haluat kasvattaa myyntiä
Kävijöitä erinomaisesti palvelevat sivut myyvät puolestasi 24/7 ja johdattavat luoksesi juuri ne sinulle oikeat asiakkaat. Ei renkaanpotkijoita, vaan oikeita kuumia liidejä.
Haluat tyylikkään ulkoasun tukevan myyntiä
Verkkosivun graafisen ulkoasun tehtävä on antaa yrityksestäsi mietitty, ammattimainen kuva ja kohdistaa kävijän huomio viestisi ymmärrettävyyttä korostaviin kohtiin.
Projektin kolme vaihetta
01 Suunnittelu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja verkkosivuissa hyvin suunniteltu tarkoittaa kävijän huomioon ottamista jokaisessa vaiheessa, jokaisessa kohdassa, jokaisessa sisällön palasessa.
Sivuston tavoitteet
Miten sivuston on tarkoitus tuottaa arvoa liiketoiminnallesi? Onko se kuumia liidejä, vastauksia asiakkaiden tai tulevien asiakkaiden kysymyksiin, yhteydenottoja, tilauksia ilmaisiin tai maksullisiin palveluihinne?
Sivuston tekniset tarpeet
Mikä on olennaista sujuvan kävijäkokemuksen ja ylläpidon kannalta? Haluatteko automatisoida turhauttavia ja työllistäviä työvaiheita? Liittää muita järjestelmiä sivustoonne?
Käyttökokemus
Kävijän pitää löytää haluamansa tieto mahdollisimman nopeasti ja vähillä klikkauksilla. Tiedon pitää olla hänelle sopivassa ja nopeasti ymmärrettävässä muodossa.
02 Toteutus
Jokainen päivä, kun hyvin suunnitellut sivunne eivät ole verkossa, menetätte rahaa.
Julkaisujärjestelmiä käyttävät sivut on nopeasti muokattavissa haluamiksenne, kun sisällöt ovat valmiit tai vähintään niiden rakenne on tiedossa.
Teemme sisällön hallinnasta helppoa
Tekstien ja kuvien muokkaus ja lisäys sekä uusien sivujen rakentaminen on opittavissa hetkessä käyttämällämme julkaisujärjestelmällä. Käyttökoulutuksen lisäksi saat meiltä kirjalliset, sinun sivustoosi räätälöidyt ohjeet.
Hakukonenäkyvyys
Hakukoneita ohjaavat tekoälyt. Ne pyrkivät palvelemaan omia käyttäjiään parhaalla mahdollisella tavalla. Kun suunnittelet sivut oikein, keskityt sisältöön ja kuuntelet ammattilaisten neuvoja, pääset nopeasti hyvään lopputulokseen ja voit samalla keskittyä ydinliiketoimintaasi.
Saavutettavuus
Myös näkövammaiset, keskittymishäiriöiset tai muuten erilaista palvelua tarvitsevat ihmiset ostavat tuotteita ja palveluita. Heitä kannattaa palvella ottamalla heidän yksilölliset tarpeensa huomioon. Se ei ole niin vaikeaa kuin voisi luulla.
03 Ylläpito
Kun sivusto on valmis ja julkaistu, alkaa ylläpitotyö. Samoin kuin autoja, sivustoja pitää huoltaa ja rikki menneet asiat pitää korjata.
Jatkokehitys
Kehitys kehittyy. Ja sivustojen pitää kehittyä mukana. Jatkuva kehitystyö voi kuulostaa tuskaiselta, mutta todellisuudessa muutaman vuoden välein tehtävä iso muutostyö on huomattavasti enemmän arkea kuormittava tapa toimia.
Tuki
When something’s weird and you don’t know why, who you’re gonna call? IT-TUKI!
No senhän tehtävä se on. Pidä huoli, että ongelmatilanteiden tullessa kaikilla on tiedossa numero, josta avun saa.
Toimivuuden varmistus
Tylsät tekniset jutut kiinnostavat yleensä vasta, kun joku hajoaa eikä siihen ole varauduttu. Me kerromme, miten valmistautua eri skenaarioihin ja mitä tehdä niiden tapahtuessa.